1.
Технології: моделювання уроку для
дистанційного навчання згідно визначених завдань.
2.
Розробка моделей, схем,
рекомендацій, порад із застосуванням в практиці
роботи досягнень науки, конкретизація конкретних практичних
рекомендацій.
Робота між засіданнями:
Розробки тем з предметів природничо-математичного
циклу для самостійного дистанційного
навчання учнів у програмі MS Power Point.
Матеріали можна переглянути за посиланнями:
Баглюк С. М.
Гребенюк О.М.
Драганець В.М.
Кравченко А С.
Нелень А.І.
Матеріали можна переглянути за посиланнями:
Баглюк С. М.
Гребенюк О.М.
Драганець В.М.
Кравченко А С.
Нелень А.І.
Немає коментарів:
Дописати коментар